Afgelopen week bediende ik de monitors bij het Koningsconcert in Dokkum. Op Koningsdag werd dit op NPO2 uitgezonden. Mocht je het terug willen kijken, dan vind je de link hieronder.
Disclaimer: zoals het hoort, zul je mij als technicus natuurlijk nergens in beeld zien.